Ultima semifinală Vocea României a reușit din nou, vineri seara, să adune în fața micului ecran mai multe persoane decât show-ul concurent, X Factor,scrie paginademedia.ro.
Concursul difuzat de ProTV a fost urmărit de peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga țară, adică cu aproximativ 300.000 de persoane mai mult decât emisiunea de la Antena 1, scrie paginademedia.ro.
La nivel național, „vârful” de audiență atins de Vocea României a fost de 1.979.000 de persoane, la ora 20.57.
La orașe, Vocea României și X Factor au concurat destul de strâns: 723.000 de orășeni la Pro TV și 551.000 la Antena 1. Vârful urbanal show-ului Vocea României a fost de 1.135.000, la ora 22.24, mai precizează sursa citată.
Cât privește targetul comercial, Vocea României a fost urmărită de 440.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. În același timp, la X Factor se uitau, pe intervalul de intersecție, 306.000 de telespectatori din segmentul comercial.
Vocea României și-a desemnat vineri seară cei patru finaliști. Tiberiu Albu, Anda Dimitriu, Maria Hojda și Aliona Munteanu sunt cei care vor lupta, în ultima etapă a competiției, pentru un premiu în valoare de 100.000 de euro.
De asemenea, la finalul celei de-a doua gale live X Factor, doar șase concurenți au rămas în concurs: Sergiu Braga și Adina Răducan, Trupa 69 și Alessio Padeu, Alexandra Crișan și Nicoleta Nucă.